Lyn visit.

                                  Kender I den fine blog Nettes lille have ?

                               Jeg var jo så heldig at lære Nette at kende
                           på Tour de blog, og i går blev der... en, to torden,
                       kaldt sammen til et lille spontant hygge-visit i Kagehuset.


                                      (  Det første foto har jeg lånt fra Nette's blog.)


                                      Jeps ... Det er rigtig nok, haven ER lille...
                                                  

                                          Men det er en skøn, skøn een af slagsen.


                                           Alle blomsterne er holdt i den smukke
                                           sarte farveskala og alt passer sammen.
                                                  


                                                


 
                                              Kagehuset var smadder hyggeligt
                                                   og levede fint op til sit navn.

                                              ( Tak for dejlige kager Nette.)
  

                                       Det er nok ikke en kæmpe nyhed.
                                       Men mon ikke Nette's blomster-
                                          ynglingsfarve er lyserød ????


                                               Tak for i går skønneskøre Nette....
                                             
                                                 - Kære Lisbeth og Lene det var
                                                  osse super dejligt at gense jer :-)

                        

11 kommentarer:

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sagde ...

Åh, så fint där ser ut. Visst är det underbart att besöka andras trädgårdar...man bara njuter och får nya fina idéer.

Fru Friis sagde ...

(Hvor er det heldigt at jyder ikke bliver Shrek-grønne.... ;o)))
Skønt at se billeder fra Nettes lille have, det er lige før du viser flere billeder end hun selv gør, og hvor ser der hyggeligt ud :o) Tusind tak for kigget.

Vibe sagde ...

Skøn have Nette ha må jeg sige, sikke farver. Tak for kigget.

Nette sagde ...

Hehe Lone, Du har nu også fået haven til at tage sig dejlig ud. Ingen billeder af de 99999999 geranier og digitalis, som jeg skulle have haft klippet ned :-) Det arbejde begyndte jeg så på i dag, efter at have været i Ilva og hente min nye parasol. Øøøj hvor er den fin.

Jeg vil lige bøje mig i støvet for din hurtige reaktion og udrykning på min impulsive invitation. Flot at du kørte så langt for te og kage :-) Det hele kom sig jo af, at nogle af os havde fået de forkert planter med hjem efter Tour-de-Blog. Så vi skulle bytte lidt planter :-)

Vil gøre opmærksom på, at elefanten på hylden inde i Kagehuset var en gave til mig fra Lone. Hun har selv lavet den af grene fra snebærbuske. Ved Gud om jeg forstår, hvordan man kan lave slige flotte ting af grene.

Det hele gik så stærkt, at jeg rent glemte at give Lisbeth en klump af min store slangeurt med hjem. Kan da også prøve at hakke lidt i mine akelejefrøstjerner, som hun vist også gerne ville have.

Både Lisbeth og Lene havde planter med som jeg er meget glad for.

Lisbeth (countryliv) sagde ...

Det er sådan en dejlig have og et skønt kagehus Nette har og sikke kager hun bød på;) Også tak til jer 3 og Bølle for en dejlig eftermiddag:o)

Lotta sagde ...

Vilka vackra växtkombinationer. Det ser väldigt frodig ut och din grenelefant är ju helt underbar.
Kram

Hanne i haven sagde ...

Hvor lyder det altså bare hyggeligt, og der ser så dejligt ud i Nettes have og kagehus :-)

Gro sagde ...

Skøn have og skønne kager, og jeg var der slet ikke fysisk. Men i sindet :-) også kender jeg jo smagen af den synderjyske æblekage mums :-)
Knus Gro

Katta sagde ...

Vilken underbar trädgård, ser helt fantastisk ut. Kram Katta

Iben sagde ...

Skøn skøøøn have, og det der kagehus er jeg da dybt midsundelig over :)

Iben

Staudefeen sagde ...

Hvor ser der hyggeligt ud :-)