Dagen der på ....


                                     Jeg ved det godt  -  Der er flere der venter
                                                         på min udmelding
                                              om weekendens havestrabadser med
                                                       Tour de blog oplevelserne.


Men jeg tror bare ikke jeg er helt klar endnu ?



Billederne er derfra, men min lille "hæklefejl oppe i hjernen",
siger jeg er for træt til at fortælle ordentligt om turen,
før jeg får sovet lidt !


For et par timer siden var jeg ude og handle,
og høflig som jeg er (?),
siger jeg pænt GOD WEEKEND
til ekspedienten.


Det er først da jeg kommer ud i bilen,jeg tænker
.... Det er da mandag  - Er det ikke ?

Jeg ER træt (men glad)...  og vender tilbage med indlæg
 i morgen


                                                             
                                   Men kan afsløre, Tour de blog var en stor succes.

                                                På billedet : Skønhed i profil :-)
                                                         - blomsten altså.
  

6 kommentarer:

Fru Friis sagde ...

he-he... jeg vil gerne ha' set den ekspedient, hun har nok troet at du har været på Roskilde... ;o)

Lone sagde ...

Søde Fru Fniis ... Ja jeg ligner sådan een i dag (men ellers er jeg alt for pæn, pæn, pæn til den slags).

Lone sagde ...

Nu fik jeg dårlig samvittighed. Har kun været på Roskilde festival 4 gange ...... i slutningen af 80'serne.
(som ikke er så længe siden).

Lisbeth (countryliv) sagde ...

Kære Lone, hvil dig for du har fortjent det. . Og hvis jeg havde mulighed ville jeg opvarte dig idag, men arbejdet du ved.... Tusind tusind tak for en super skøn weekend som jeg aldrig glemmer:0))) Stort knus!

Nette sagde ...

Kære Lone

Kan sørme godt forstå, at du er bombet efter have været "på" i weekenden. Det hele var super organiseret, og vi blev forkælede på alle måder.
Husk at sige mange tak til din far for lån af bil og sommerhus.

Tror ikke at en sådan tur kunne være gået bedre ;-) Du kan være stolt af dig selv for initiativ og organisering.

Tante Tulle/ Anette sagde ...

Kære Lone, ja det krævede lige en dag til at restituere - også selvom jeg "kun" var med søndag, men sikke en dag! Dejlig tur, dejlige damer, dejlige steder... helt igennem fantastisk. Og skønt initiativ!