Blomster kig.

                                           Lige nu er der mange skønne planter
                                                       der blomstre i haven.

                                                                   
                                                          Floks og knopurt.


                                                                   
                                                             Klematis Mr.president.


De fine selvsået valmuer,


                                                               
                                                Spirea som blomstre dejligt længe.
             

                                                                       
                                                     Her med røllikke og storkenæb
                                                                -  rose clair.


 
                                                 Edderkoppeblomsten - Cleome.
                                                             


"Flittig Hans" og alunrod.


Perlekurv, edelweiss, drejeblomst
og hvid klatrerose (?).


Lupin og den lille torskemund
- Linaria purpurea.
Sjovt som de ligner hinanden i formen.



                                                                     
                                                         Lathyrus på gren-stativ.


                                                                          
                                                      Haveklinte - Lycnis coronaria.


og en fin dobbelt petunia.

Skøn tid....her midt i juli :-)

13 kommentarer:

Jane sagde ...

Hej Lone, skønne planter og smukt vedligeholdt, kan godt blive lidt misundelig, da min sommerhushave, som er meget dejlig , desværre også er overgroet af skvalderkål, og hvert år tager det halvdelen af ferien at få sat skik på det igen.
Måke man skulle overveje , at komme oftere og ikke så længe ad gangen :-)
Fortsat god sommer.
Knus

Signe sagde ...

Ja det er en skøn tid - og sikke en skøn have, du kan nyde den i :-)

Gitte sagde ...

Juli er en dejlig måned, og du har mange skønne planter.
Jeg kan især godt lide dit grenstativ.

Fru Friis sagde ...

Ja, du har bestemt en skøn have. Jeg kigger men nogen misundelse på dine floks, hvorefter jeg skæver ud til mine to nyindkøbte "pinde"... men-men det er jo igen det med tålmodigheden, så fint at se hos dig hvad jeg venter på! ;o)

Fortsat god dag til dig fra mig c",)

staudecafeen sagde ...

Hvor ser det godt ud:) Anne Gine

Lisbeth sagde ...

Du har en dejlig have og sikke nogen skønne billeder af dine smukke blomster...:-o)
Så lige i dit forrige indlæg at du har fået en Noller...hihi...opkaldt efter Lene's mand..:)
Jeg har også en af slagsen, bare min er grå og blevet lækker rustik efter flere år udendørs.
Min ældste datter fik en i fødseldags gave iår..også en i grå cement.
Det gjorde stor lykke.
Jeg synes nu at denne juli måned har haft alt for mange regndage, nu kan vi godt trænge til lidt sol og varme.

Fortsat god uge fra Lisbeth

Hanne i haven sagde ...

Hvor er der bare skønt i din have :-) Frodigt og smukt, og så velholdt overalt.
Hvornår holder du åben have? :-D

Diana`s sagde ...

sikke dog nogle flotte billeder fra din have,så lige din haveklinte, som jeg ikke kendte navnet på , men som jeg har flere af i haven..tak for det.den har da bare de flotteste nærmest selvlysende pink blomster...kan de passe den er 2årige?? hej fra Diana

Gro sagde ...

HEj Lone, Skønne blomster!!!
Jeg er ret vild med torskemund/Linaria :-) og lupin sammen - selv om de begge er spir ;-) så klær de hinanden. Jeg har før undret mig over hvad en perlekurv er for èn - tak for fordi jeg lige blev klogere :-D
Knus Gro

Nette sagde ...

Øøøøj en skøn have du har! Dejlig sammensætning af blomster og div. "installationer" - hehe. Din udsigt er nu heller ikke så dum :-))

Thelma Louise sagde ...

Hei.:-) så mange vakre bilder.:-) herlig hage du har.:-) Jeg har vært i danmakr og beundret danske hager...herlig..har ikke turt å ta bilder av de...:-) men skulle gjerne gjort det.:-)

fortsatt god sommer til deg.:-)

Klem fra en regntung Oslo:-)

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Skønne fotos, Floks bringer minder fra min barndom, hvor der næppe fandtes en have uden nogle ordentlige blogge Floks - elskede duften, men ak, jeg har ALTSÅ ikke plads.

Anonym sagde ...

whats up krea-krampen.blogspot.com blogger discovered your website via yahoo but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have found website which offer to dramatically increase traffic to your blog http://mass-backlinks.com they claim they managed to get close to 4000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my blog. Hope this helps :) They offer most cost effective services to increase website traffic at this website http://mass-backlinks.com