Velkommen.

Dette er min debut, ud i det store blog-land ... Jeg kan blive helt forpustet over at andre har tid og overskud til at skrive i deres blog op til flere gange om dagen.
 Min forsigtige opstart vil blive til, jeg skriver en gang om ugen ... men lad os se hvad der sker.




Vores dejlige have er på 2500 kvm. ... Den blev arkitekt-tegnet for 35 år siden og har været vores i 6 år.
Da vi overtog haven, havde alt "fået lov" til at gro og her er meget GRØNT .... derfor har jeg været igang med at klippe, klippe og klippe .... og min mission er at få flere blomster proppet i den ...


NÅ ... SOLEN SKINNER .... JEG MÅ UD

4 kommentarer:

Trädgårdsflow/Garden Flow sagde ...

Hej Lone!

Vad kul att du vill följa min blogg.... Ser att du är ny i bloggvärlden... Kul! Jag har inte bloggat så länge heller, sedan slutet av februari.....

Så fint du verkar ha det i din trädgård!
Ha det gott!
Kram Charlotte

helle sagde ...

Velkommen til blog-land, jeg håber du bliver glad for at være der!

Kram Helle

Lone sagde ...

Hej Charlotte og Helle.
Mange tak for jeres velkomst hilsner.
Kh Lone

Vivi sagde ...

Hej Lone.

Har klikket lidt rundt på dine sider. Det ser spændende ud, og sikke mange skønne billeder du har lagt ind. Vil sætte din blog ind, under dem jeg vil følge.

Mange hilsner Vivik