Sten i haven.


Jeg er pjattet med sten ... Ja, selv min kære husbond hedder Steen til mellemnavn (men det er nok en tilfældighed - for jeg kan ikke huske at det var et kriterie, da jeg faldt for ham for mange, mange år siden! )
Jeg bruger sten på mange forskellige måder i haven og en del lægger jeg i beton (altså ikke manden !)
Jeg synes det er utroligt smukt og ret praktisk, så der ikke kommer ukrudt lige der.
Selvfølgelig er det lidt svært at flytte på .... men den tid - den glæde.
I næste uge vil jeg fortælle om KNOLD ... som osse er en stak sten, jeg har lagt i beton :

14 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hej Lone
Sikke nogle flotte billeder af din smukke have. Glæder mig til at følge din blog
Annette

Lone sagde ...

Hej Annette.
Tak for det ... Jeg har forsøgt at skrive en kommentar til dig på din blog, men det lykkes ikke (jeg skal nok lære det).
Kh Lone

Unknown sagde ...

I enjoyed your beautiful garden pictures and I LOVE your turtle rock! I wish I could read what it says. You know Google has a language converter you can add to your blog. I have it on mine.
Thanks so much for becoming one of my followers.

Anjas Hill sagde ...

Hejsan!

Så roligt att ha fått en ny trädgårdsvän:)!
Sten ÄR oerhört vackert rätt använt - du ser ut att ha verkligen lyckats bra. Det ser väldigt fint ut i din trädgård!/Anja

Parkvegens Hageglede sagde ...

Velkommen i Blogglandia og veldig koselig at du følge bloggen min. For en fantastisk hage du har, 2500 kvm, for en luksus :-)Det skal bli spennende å få se mere fra hagen din fremover.

Anonym sagde ...

beautiful garden, dog, and very nice blog!!!
Kisses from Croatia.
Zondra Art

Anonym sagde ...

Remarkable things here. I'm very satisfied to peer your article. Thanks so much and I'm looking
ahead to contact you. Will you please drop me a mail?
Here is my web page ; english premier league transfer news manchester united

Anonym sagde ...

For latest information you have to visit the
web and on internet I found this website as a most excellent site for newest updates.
Also visit my web page :: transfer news fussball

Anonym sagde ...

Hello, this weekend is nice in favor of me, for the reason that this occasion i am reading this fantastic educational post here at my house.
Feel free to visit my weblog : pizza games huntington beach

Anonym sagde ...

I'm gone to tell my little brother, that he should also pay a visit this weblog on regular basis to obtain updated from most up-to-date reports.
Here is my blog post - pizza games on y8

Anonym sagde ...

Hello, I read your blogs on a regular basis.
Your writing style is witty, keep it up!
Have a look at my web site - pizza games papa louie

Anonym sagde ...

I think the admin of this website is genuinely working hard for his site, for the reason that here
every data is quality based information.
Also visit my web page - pizza games euless tx

Anonym sagde ...

vapor cigarette, e cigarette, electronic cigarette, e cigarette, best e cigarette, best electronic cigarettes

Anonym sagde ...

كشف تسربات المياه
كشف تسربات