Min tro følgesvend.



Her er Bølle ... Vores smukke, dejlige samojede ... Købt "brugt" i den blå avis !
 Det bedste køb nogensinde :-)




Den skønneste hund på jord ... Det eneste lille minus ved ham, er at han ikke kan være alene (det vidste vi godt da vi købte ham) ... Men jeg er heldigvis så priviligeret at jeg kan tage ham med på job og han følger mig troligt over alt.




Han er utrolig rolig og super nem at have med alle steder.




måske lidt pjattet en gang imellem ... men hvem er ikke det ?




Og så er en af han's store interesser jo heldigvis have ...



8 kommentarer:

Jorunns hobbyblogg sagde ...

hei!
tusen takk for hyggelig hilsen i bloggen min!
- og for en fantastisk hage du har, den må gi masse positiv energi! - her vil jeg titteinnom flere ganger :-)

Klem fra Jorunn

Jorunns hobbyblogg sagde ...

... hm ... nå lurer du nok ...jeg skulle sende en hilsen til en som besøkte min blogg, så kom jeg til hennes bloggliste, og ikke hennes blogg ... men hagen din var nydelig uansett :-)

Lone sagde ...

hi hi Jorunn ... tak for din hilsen ... selvom den ikke var til mig i første omgang.
Kh Lone

Rose Garden Malevik sagde ...

UNDERBAR HUND :)
Håkan

Unknown sagde ...

Sikke en dejlig og smuk hund du har.
Annette

Franske drømmer sagde ...

Så nydelig hund!
Kjempefin!!

Claus Dalby sagde ...

Kære Lone - tillykke med din nye blog. Hvor er den fin. Du har ret, vi skal have nogle flere danske havebloggere.

Lisbeth sagde ...

Dejligt og smuk er han Bølle...:-)Og en herlig have, glæder mig til at følge med her.
Vi har selv 7 hunde, hvoraf den ene er købt "brugt" på QXL.
Det bedste køb nogen sinde der..:-o)
3 af de andre er også adopterede.

God søndag aften fra Lisbeth