Blog-award XL - Vandre-bog


I den tid jeg har blogget,
har jeg været så heldig at modtage en del awards.



Jeg har selvfølgelig sagt pænt tak til afsenderen,
men derefter har jeg ikke fået sendt dem videre som jeg burde.



For det første har jeg smadder svært ved at vælge
mellem alle de gode blogs jeg læser,
og desuden synes jeg der går lidt af charmen
med awarden, at den skal sendes videre til 5 personer
og inden for kort tid har " alle" en award.


Flere vælger at skrive award-fri på deres blog,
det vil jeg alligevel heller ikke, for jeg bliver jo glad,
super dobbeltmoralsk .... I know.


Derfor vil jeg i award-taknemmelighed,
starte en ny "ting" i blog-land, nemlig en VANDRE-BOG.




I sommer var jeg så heldig at vinde
Jeg har læst den mange gange
og nu er det på tide flere skal få glæde af den.



Reglerne er ganske simple....Den der modtager vandre-bogen,
har op til 2 måneder til at nyde den,
vedkommende skal lave et indlæg på sin blog
og skrive et par linier i bogen til den næste heldige :-)




Nu hvor det forpligter at få bogen,
og det koster penge at sende den,
spørger man naturligvis først
 om vandre-bogen vil modtages.



                                                  Der blev sagt JA TAK,
så jeg sender bogen videre til
søde Signe med bloggen Signes Vals




Alle de fine blomster fotos jeg viser på
bloggen i dag har jeg lånt fra Signes blog.

Jeg synes hun har en hel unik måde at fange sollyset på,
der gør blomsterne så fine og sarte,
og om muligt endnu smukkere end i virkeligheden.

 

Rigtig god fornøjelse med bogen Signe.



- jeg er spændt på at følge den rundt
i det skønne blog-univers :-)

                                    
                                                               Forårs-knus fra mig.
                                                                   
            

19 kommentarer:

Lene sagde ...

Kære Lone,
Du er stang-genial (som Shu-bi-dua synger) :)
Det er en rigtig god idé du har fået, og jeg glæder mig også til at følge bogen rundt i Blogland.

Berit fra Irishaven sagde ...

Hej Lone
Det var da en rigtig god og alternativ idé du der har fået. Det bliver sjovt at se hvad de forskellige læsere vil fremhæve fra bogen og læseoplevelsen.
hilsner fra Berit

Lisbeth (countryliv) sagde ...

Kære Lone - sikke en ide du dér har fået og den går så fint i tråd med din væremåde - at dele glæden - det er smukt:o)
Og det er Signes billeder også jeg er fuldstændig enig i at hun fanger lyset på en virkelig smuk måde.
Knus

Høneballehaven sagde ...

Super god idé, hvis andre der har vundet bøger har lyst til det samme, kunne det jo også være en god idé.
Det kan jeg jo sagtens sige, jeg har ikke vundet bøger, men en bog kan jo læses flere gange og af flere.
Ja og Signes billeder er jo helt fortryllende, jeg har ikke set nogen smukkere.
Kh
Lisbeth (Samsø)

organicgardendreams sagde ...

Hi Lone, I just found your blog! I think the "walking book" is an excellent idea! The blog you have chosen very well deserves it. Outstanding photography. Looking forward to your next posts.
Christina

Gro sagde ...

Kære Lone
Det er en super god ide!!!
Jeg vil også glæde mig til at følge bogen :-)
Du har helt ret i at Signe har taget nogle meget dejlig billeder! :-)
God aften Gro;-)

Margrethe sagde ...

Kære Lone
Det er en rigtig god ide`. Dejlige billeder.
Knus til dig

Frk. Anemone sagde ...

Hej Lone - hvor er det en sød og fin ide med en vandrebog med mulighed for selv at bladre og kommentere den på egen blog. Jeg genkendte også straks Signes billeder - godt hjulpet af billedet med hendes hus i baggrunden - og hendes billeder er værd at fremhæve, så nu glæder jeg mig til at se hvad hun mener om den smukke bog.

knus Ulla

Frøken Solhat sagde ...

Jamen søde Lone.....du er da super genial og betænksom.....selv om jeg har en af de award-frie blogge og helst er fri for awards - så vil jeg da utrolig gerne være med i vandrebogens færden i fremtiden :0)

Knus Dorthe

Ina sagde ...

Super god idé med en vandrebog. Især, når det er en, som man ikke lige har adgang til ellers. Det er også et rigtig godt initiativ at forny award-genren ;-)
dejlige billeder fra Signes blok :-))

Landliggeren sagde ...

Rigtig sjov og god idé ;-)

Ha´en god aften
Birgitte

Møllebakkehaven sagde ...

En super go og anderledes idé :o)
Og du har ret... Signe kan bare det der med et kamera ;o)

Ha en go aften...

Lavendelfryd sagde ...

Det var da en fuldkommen forrygende ide :o)) Og Signe kan altså det der med kameraet :o)) Skønne billeder.

Nette sagde ...

Krea Lone slår til igen :)
Signe har fortjent en award og påskønnelse. Dejlige billeder.

Marianne Selvig sagde ...

Genial ide, Lone! Og supergodt valg af Signe og hendes fabelagtige blomsterfotos!

Knus fra mig!

Signe sagde ...

Jeg er lige kommet hjem, og var allerede helt rød i kinderne af at komme ind fra kulden - og nu er de så lige blevet en tand rødere :-)
1000, 1000 tak for de søde ord Lone - og og også i kommentarerne. Hvor er det dejligt at føle sig påskønnet.
Og så glæder jeg mig rigtig meget til at læse bogen. Det er en super fed idé, du har fået.
Stort, stort smil og kæmpeknus fra en meget rødkindet Signe

Fru Friis sagde ...

Intet mindre end genialt kære Krea-Lone, - selvfølgelig finder du da på den slags :o) Og fint at folket kan melde til og fra, for selvfølgelig skal ingen føle sig forpligtet.
Det bliver spændende at se hvad vej bogen vandrer :o)

Havenarkomanen sagde ...

Hej Lone.

Uha en god idé du lige fik fremtryllet. Signe tager nogle fantastiske billeder og har helt sikkert fortjent at blive den første til at modtage bogen :0)

Kh Marlene

Hanne i haven sagde ...

Hvor er det bare en supergod idé, Lone. En herlig fornyelse, som du selv siger, af de lidt udvandede awards.
Jeg er hundrede procent enig med dig i at Signes billeder er helt specielle. Og hun inspirerer ihvertfald mig til at prøve at tage bedre billeder. Alene det at alle ved hvad vi tager om, når vi siger at der er noget 'Signe' over et billede :-)