Mere tid - Tak.

                                           Jeg er hoppet med på den nye
                                          inspirations-bølge Pinterest.com.

                                             Åhhh det er slaraffenland af
                                           det skønneste billede-matriale,
                                  og genialt med link under hvert foto "derinde".





Pia med bloggen Find inspiration
har lavet en rigtig fin beskrivelse HER.






Hvis du vil se eller følge min "inspirations-tavle",
og se hvem der har taget disse fantastiske billeder,
er du meget velkommen HER.

Hvis du selv vil i gang med at pinne,
skal du skrives på venteliste hos pinterest
eller hvis du sender din email TIL MIG
kan jeg invitere dig ... det går vist lidt hurtigere.

13 kommentarer:

Mit Lille Paradis sagde ...

Spændende...... må da lige sende dig en mailadresse, som du kan sende en invitation til, hvis du har mulighed.... tak på forhånden.

Mvh.
Lonni - Mit lille paradis

Anonym sagde ...

Åh jag älskar också Pinterest. Men det är väldigt lätt att fastna! ;) Kram Hanna

Møllebakkehaven sagde ...

Helt vildt skønne billeder :o)
Jeg vender måske tilbage igen - når jeg har masser af tid ;o)

Ha en go dag...

Anonym sagde ...

Förresten, ja lade till mig som follower hos dig. Hanna S, det är jag! :)

Ina sagde ...

Jeg vil også gerne, men det er det der med tiden..... Der er så meget man gerne vil hele tiden ;-)
Jeg siger lige som Møllebakkehaven, jeg vender tilbage, når jeg får tid.
men det er altså nogle flotte billeder, du har fundet derinde :-)

Lone sagde ...

Velkommen ombord Lonni og Hanna

Havenarkomanen sagde ...

Min datter er med på pinterest, så jeg kigger lidt i ny og næ. Det er faktisk ret smart lavet :o) meeeen jeg holder mig til Bloggen og Facebook.
Det fjerde billed er SÅ smukt!
Kh Marlene

Hanne i haven sagde ...

Ja, det er jo det med den tid... den rækker bare ikke til det hele, så jeg nøjes også med at sige at det ser fantastisk ud.
Men åh, det billede af den lille kanin... der blev jeg godt nok fristet :-) Den minder mig om mine om foråret, når de sidder på et tæppe af forsythia blomster og guffer dem i sig :-)

Karina (Korsholms Kreative Hjørne) sagde ...

Hold da op det ser super spændende ud:) du må meget gerne sende mig en invitation:)

Karinakorsholm@hotmail.com

TANTE GRØN sagde ...

Kære Lone-altid-gang-i-den:o)

Kan godt forstå, at man kan blive totalt bidt af pinterest. Skønne billeder. Gid dagen havde 48 timer, jeg havde 4 arme og kun behøvede to timers søvn i døgnet. Uhadadadada, hvor var der mange spændende ting, man kunne lege med og udforske.

Hav en rigtig hyggelig aften.

Stort knus fra Klisterkanalen

Frøken Solhat sagde ...

Ja den tid den tid......den ville vi gerne have oseaner af ;0) Super skønne billeder - er helt vild med uldtotten - den er da fantastisk.

Jeg holder mig også tilbage lidt endnu.......tiden må prioriteres ;0)

Knus Dorthe

Lisbeth (countryliv) sagde ...

Kære Lone ja der kom så endnu en tidsrøver indover, for her er utallige skønne billeder og ideer at fordybe sig i.
Jeg har hele tiden været i tvivl om man egentlig bare måtte pinne derudaf og det ser jeg så flere steder nu kan være et problem. Vi er mange der på vores blog gør opmærksom på vores ophavsret til vores egne fotos og det gælder selvfølgelig også i Pinterest. Selvom der er link vil man jo gerne styre hvad billederne bruges til..... her tænker jeg kommercielt. Hm... jeg er kommet på Pinterest og kommet i tvivl, så nu er jeg gået lidt i stå derinde igen.

Christine Cosmus Diederichsen sagde ...

Hej Lone, Så er jeg blevet fast læser af din blog, super med pinterest, det må jeg vist også igang med. Kh Christine