ØV hvad nu ?

                                             Blogger driller igen.
                             Jeg kan ikke udgive indlæg med foto på.
                             Det går fint nok med at uploade billederne,
                             men når jeg trykker vis eksempel / gem / udgiv,
                                 går der kuk i det og det hele forsvinder,
                      Hvad gør en klog ? -  jeg har installeret google chrome.

                        Jeg vil jo gerne sige tak for sidst til de herlige bloggere,
                            jeg hyggede med til blogtræf i Kolding i tirsdags.

                       I kan altså noget med haver og god stemning i Jydeland :-)

                                                        

                            

13 kommentarer:

Anne-Mette sagde ...

Øv bøv, jeg synes der lidt problemer med at læse nogle blogs. Der kommer en underlig besked... Din blog kan jeg godt læse, mon der er problemer med blogger >:-)

Kh. Anne-Mette

Blomsterhatten sagde ...

Selv tak Lone
Hyggeligt og møde nogen fra den anden side også og flot at i kommer så langt væk fra, så håber i havde en virklig god dag.
Og fik lidt godt med hjem til haverne.

Hilsen Helle

Nette sagde ...

Hvor irriterende og ærgerligt. Ved ikke hvilken version af blogger du har. Har du opgraderet den?

Jeg bruger Explorer 9.0 og har opgraderet til "den nye" blogger. Hjælper den info mon?

Så må du nøjes med at suse ud i din dejlige have eller kigge hos andre :-(

Høneballehaven sagde ...

Øv hvor ærgerligt, jeg kan desværre ikke hjælpe. Den eneste gang jeg har prøvet ikke at kunne oploade billeder var da jeg ikke havde mere plads. Det kunne jeg så tilkøbe, det var ikke dyrt, så det gjorde jeg. Det kan jo aldrig gå med en blog uden billeder :o)
Hvordan er det gået med irisne?
Forresten selv tak for sidst :o)

Fru Friis sagde ...

Det går altså ikke med en fotoløs blog...!!! Håber du finder en løsning snarest. c".)

Frk. Anemone sagde ...

Hej Lone - hvor irriterende for dig (og os...). Jeg har ikke haft problemet selv, bruger selv Explorer.

Tak for sidst, hyggeligt igen at møde dig :)

kh Ulla

Susanne Irming sagde ...

Tak for sidst 'krea' Lone :O)
Der er lidt problemer med bloggen for tiden. Årsagen kender jeg ikke, men det er lidt irriterende!

Lisbeth (countryliv) sagde ...

Selv tak for sidst Lone det var en skøn tur vi havde, sammen med dejlige mennesker, rig på oplevelser og frisk luft - måske derfor jeg har været så træt i slutningen af ugen.
Blogger har sine gode og dårlige dage, nogle dage får jeg at vide at jeg ikke har lov at oploade flere billeder og når jeg prøver dagen efter går det fint.
Jeg håber at du snart kan oploade billeder igen:-)
Knus

Gro sagde ...

Øv hvor ærgerligt!!
Jeg har også haft lidt problemer, men det var nu kun med skriften. Den ville ikke som mig.
Jeg har lige lagt lidt billeder på fra Jettes have.
Vi ses ganske snart :-D
Knus Gro

Birgitte sagde ...

Øv, det var ærgeligt. Jeg har også problemer og det er, at jeg ikke kan se mine faste læsere.

Lene sagde ...

Hej Lone,
Jeg har aldrig haft problemer med billederne, så kan desværre ikke hjælpe dig. Men måske skal der opdateres ét eller andet, som Nette skriver :)

Lavendelfryd sagde ...

Hej Lone

Du skal være logget ind i google chrome og skrive derinde, så virker det :o) Jeg havde præcis samme problem tidlige i dag. Så prøv og se om ikke det løser problemet. Til gengæld kan jeg ikke lægge kommentarer ind pt. på min egen blog.

Lone sagde ...

1000 tak til Lavendelfryd, tippet med at logge ind i google chrome virker :-)