Smuksak og Garden Party.

                                                  Åh hvor jeg elsker denne tid,
                                               hvor dronningebusken er i fuldt flor.
                                                         En rigtig smuksak.




Vi har den 3 forskellige steder i haven,
og det er ikke bare små put-buske.





Hov der ligger Bølle.




En anden smuksak er hende her,
 datteren min - nu 16 år.




I morgen starter en helt fantastisk weekend,
hvor jeg skal på endnu en have-tur med de
skønne Tour-tøser : NetteGroLisbeth og Lene.

Vi skal besøge Heides planteskole,
hvor vi skal drille "syrenprinsen",
se Tante Grøn's have igen :-)
Sove på havehotellet i Haven i Hune

- OM jeg glæder mig ????
Som et lille barn til juleaften.

Håber at se andre bloggere i Elipsehaverne :-)

Rigtig god weekend ... osse til jer misundelige.

23 kommentarer:

Anonym sagde ...

Super flotte buske, glæder mig til vores bliver så store. Håber i får en rigtig god tur til Jylland, er kun lidt misundelig :-)

Michael, Osted

Anonym sagde ...

Rigtig god tur. Jeg skal se Kjelds have næste weekend, det glæder jeg mig også til.

Anonym sagde ...

Glemte at skrive under, Hilsen Hanne, Tilst.

Frk. Anemone sagde ...

Det er vist ikke for ingenting at busken hedder Dronningebusk. Den er SÅ smuk. Jeg nyder også min lige nu.

Misundelig... aldrig i livet :)... eh... jo, nok lidt alligevel.

MEN garden party kommer jeg også til :)

Rigtig god tur til Mors og Hune, det bliver spændende at høre om jeres oplevelser og se alle de skønne billeder.

Ses


kh Ulla

Susanne sagde ...

Det må være dronnigen over alle dronninger lige i øjeblikket - hun er bare skøn :-)
Jeg er ihvertfald ikke misundelig ;-) Men ønsker jeg nu en rigtig god tur alligevel og vil glæde mig til en masse billeder fra jeres skønne tur.

Lavendelfryd sagde ...

Misundelig...hvad snakker du om!! Jeg kunne da helt sikkert bare tage afsted - helt sikkert.....men altså, der er jo sikkert både lus og alt muligt på sådan en havetur og det er garanteret heller ikke særlig spændende med nye planteskoler og garden party og såen....det lyder nærmest lidt kedeligt....og hvorfor også stå der, når man kan ordne vasketøj hjemme i bryggerset. Så misundelig - ikke det der ligner....bare en lille smule grøn i kanten....men det skyldes med garanti noget helt andet. Så deeet....

Høneballehaven sagde ...

Dronningebusken er skøn, jeg har også tre, men ikke så store som dine.
Rigtig god tur i morgen, jeg er heller ikke spor misundelig, næsten ikke i hvert fald.

Høneballehaven sagde ...

Glemte lige at skrive, at det er en smuk datter, hun ligner dig :o)

Jette sagde ...

Hej Lone.sikke da nogle smukke dronningebuske.det er mit store ønske
at få sådan en.den skulle erstatte et lidt halvdødt hvidtjørn. Vil ønske jer en rigtig god tur til det jyske-kun lidt misundelig.Meeen har selv lige været 6 dage i London(se indlæg)så man kan jo ikke det hele.Er spændt på at høre om turen når i vender hjem igen.Knus Jette

Nette sagde ...

Hej Lone

Både dronningen og prinsessen er smukke :-) Jeg må hellere se at daffe i seng. Ses om få timer, og jeg kan jo ikke sidde og sove, når jeg skal sidde ved siden af dig og køre bilen.

Nette sagde ...

Hej Lone

Både dronningen og prinsessen er smukke :-) Jeg må hellere se at daffe i seng. Ses om få timer, og jeg kan jo ikke sidde og sove, når jeg skal sidde ved siden af dig og køre bilen.

Nette sagde ...

Hej Lone

Både dronningen og prinsessen er smukke :-) Jeg må hellere se at daffe i seng. Ses om få timer, og jeg kan jo ikke sidde og sove, når jeg skal sidde ved siden af dig og køre bilen.

Nette sagde ...

Hej Lone

Både dronningen og prinsessen er smukke :-) Jeg må hellere se at daffe i seng. Ses om få timer, og jeg kan jo ikke sidde og sove, når jeg skal sidde ved siden af dig og køre bilen.

Nette sagde ...

Hej Lone

Både dronningen og prinsessen er smukke :-) Jeg må hellere se at daffe i seng. Ses om få timer, og jeg kan jo ikke sidde og sove, når jeg skal sidde ved siden af dig og køre bilen.

Nette sagde ...

Hej Lone

Både dronningen og prinsessen er smukke :-) Jeg må hellere se at daffe i seng. Ses om få timer, og jeg kan jo ikke sidde og sove, når jeg skal sidde ved siden af dig og køre bilen.

Nette sagde ...

Hahahahahahaha der er vist noget galt med blogger (eller mig). Kunne du ikke lige slette nogle af dem.

Havenarkomanen sagde ...

Rooolig Nette, vi har fattet det :D :D :D Rigtig god tur tøser, vi ses hos Kjeld Slot, hvis vi kan se hinanden mellem de hundredvis af mennesker ;O)

Lone, din datter er SMUK, ligesom moderen;o) Dronningebusken blegner jo helt ved siden af hende :o)
SES!

Frøken Solhat sagde ...

Sødeste Lone......smuk smuk smuk datter og hvor er dine dronninge buske bare fantastiske ;0)

Misundelig....nahhhhhh........en smule :0)

Ønsker jer en rigtig fantastisk kanon god tur til nogle fantastiske destinationer i det ganske danske haveland :0)

Knus Dorthe

Susanne Irming sagde ...

Den er vild flot - Dronningebusken. Jeg har en som er 15 cm høj med 3 grene - hihi. Jeg har selv stiklingeformeret den, den har brogede blade, så den er undskyldtind til videre!

Her står den på veninde aften, 100 års føds'dag og hvile ud bag efter.
God tur til jeg :O)

Lena Hansen sagde ...

Jamen hvordan har jeg dog kunnet leve uden en dronningebusk ???!!!
Og sikke dog en smuk datter. Hun ligner jo moderen godt nok ;))
Rigtig god tur. I kan godt glæde jer. Har ikke fået lagt billeder ind endnu fra vores tur til Haven i Hune sidste weekend, men det når jeg jo nok.
Vi ses måske på søndag... Hils de andre Blogpiger..
KH Lena

Margrethe sagde ...

Hej søde Lone .
Jeg har kun en lille put-busk.Dine er gudesmukke ligesom din datter.
GOD TUR TIL JER.
Knus Morgrethe.

mette laumann sagde ...

Jeg kan godt forstå du elsker denne tid for den er godt nok også flot
-men der er da også helt vildt dejligt ved ens børns mærkedage.
Skøn tur til jer.
Kh Mette

Tante Tulle/ Anette sagde ...

Sikke et godt foto af datter og hund. Og smuk busk... rigtig god tour til jer - jeg er med i tankerne.. og håber, regnvejret går udenom jer!!