Morgenstund har guld i mund.

                                             Sikke dog en dejlig dag at vågne op til.
                                                     Vindstille og sol på himlen.
                                            
                                             Jeg havde 2 minutter i morges hvor jeg lige
                                             nåede at svinge kameraet lidt rundt i haven.



Her er det knopurt, der er ved at vågne.



Denne knopurt hedder
Centaurea Dealbata.



Campanula


og akeleje-flor



lupin


Blå storkenæb


og et lille kig ud fra hytten.

God mandag.

8 kommentarer:

Tante Tulle/ Anette sagde ...

Det ser helt eventyrligt ud... dejligt!

marit´s,,, sagde ...

Så flott hage du har ,den blå storkenebb er helt nydelig. Det er nok mye lengre kommet der hos deg en her , fint å se hva vi har i vente.
Ha en fin mandag. Marit.

November- symra sagde ...

Ser at sommeren er kommet lenger hos deg. Her er det kjølig ,regnfullt og vind. Det står nesten stille i hagen. Hyggelig med en påminnelse om hva vi har vente..

Staudefeen sagde ...

Hvor ser det bare eventyrligt ud :-)

Hanne i haven sagde ...

Sikke dejlige billeder du har taget. Morgenlyset er på en eller anden måde så blødt :-)
Jeg er helt vild med din knopurt, er den virkelig rigtigt lyserød?
Og hvor er lupinen også dejlig :-)
Skønt at vi har fået så dejligt havevejr igen.

Giga sagde ...

Jak to miło patrzeć na ładny ogródek w promieniach słońca. Pozdrawiam

Trädgårdsflow/Garden Flow sagde ...

Vad härligt det ser ut i morgonljuset. Det är härligt att smyga ut i trädgården på morgonen. Du har det jättevackert!!! Hos mig har aklejorna inte riktigt slagit ut ännu... men snart så :-)

Tack snälla för din goa ord hos mig!

Kram
Charlotte

CuginaK sagde ...

Det er så dejligt, Lone. Sikke en fin Lupin - jeg elsker altså lyserødt, jeg gør :)

kh
Anne Mette