Mod min vilje.


Tænk at man stadig kan finde blomster i haven
her i november.
Jeg mener at kunne huske sidste års vinter,
for alvor startede med sne d. 11/11,
spændende hvor hvid vinteren bliver i år ?


I buketten har jeg brugt rød spiræa +
snebær + grene fra hvid kornel +
blade fra klokkebusk.



Jeg synes de er så nuttede
 de røde snebær.



Den sidste buket har jeg suppleret
med roser + liljer + gerbera
fra blomsterhandleren.

----------------------------------------

Som overskriften viser på dette indlæg,
vil jeg lige fortælle jer der kender lidt til mig,
at jeg de sidste 2 måneder har været
alt for fraværende på bloggen (efter min egen mening).
Jeg har haft sus-hamrende travlt,
og har slet ikke haft tid til at kommentere,
på alle de blogs som jeg plejer.

Håber snart at "være med igen",
for jeg savner min daglige blog-dosis :-)


Ha' en fantastisk weekend.

21 kommentarer:

Frøken Solhat sagde ...

.....øj hvor er den smuk den efterårs buket Lone.......en god start på week-enden ;0)

Sidste år fik vi den første sne her d. 9. nov men vi skulle "helt" hen til d. 20. før den blev liggende - håber vi kan vente et par uger endnu.....men så må det også godt blive smuk hvidt indtil midt i januar ;0)


Knus Dorthe

Jane sagde ...

Det er nogle rigtig smukke buketter du fremtryller. Sne?? Hernede har vi stadig dagtemperaturer paa omkring 17°.
Ha' en god weekend.

Vivi sagde ...

Skønne buketter :-)

Håber du snart får tid til at blogge lidt igen :-)

Fru Friis sagde ...

Smuk buket, god idé at suppelerer på den måde nu hvor vi ikke længere kan hente ubegrænset i haven.

Ja du har skam været savnet, så vi håber da på dit selskab... :o)

Gro sagde ...

Hej Lone det er nogle virkelige dejlige buketter!
Rigtig god weekend
Knus Gro

Landbohaven sagde ...

Smukke buketter.
Tak for kigget.

Ina sagde ...

Super skønne buketter, og så i november ;-)
Jeg kender alt for godt det med den ringe indsats på bloggeriet, når arbejde og familie lige fylder lidt mere end ellers. Men sådan er det jo ind imellem.

Frk. Anemone sagde ...

Arbejde og familie tager jo tid, og det er sandeligt da vigtigere end bloggen, men derfor kan man jo godt savne at være på og have tid til at læse og kommentere.

Hvor er det en smuk buket:)

Unknown sagde ...

helt underbara buketter som du gjort!!
trevlig helg!
susanne

Hanne i haven sagde ...

Sikke en vidunderlig smuk buket, kære Lone.
Du er savnet, det kan jeg love dig, men desværre er tiden jo begrænset. Så vi må bare glæde os til at du får tid til lidt bloggeri igen.
Jeg synes også at det er utroligt hvad der stadig er derude i haverne.
Jeg må indrømme at jeg er så grundigt træt af sne fra de sidste to år, så jeg stemmer hele tiden for en grøn vinter. Sådan ligesom i 'gamle dage' for 5-6 år siden :-D

C'est La Vie By G. sagde ...

Hvor er det en smuk buket! Jeg elsker snebær, især i den farve du har :) Dejlig weekend til dig!

Tante Tulle/ Anette sagde ...

Dejlige buketter, du har kreeret søde krea-Lone!
Det med tid - det er en luksusvare der står øverst på de flestes ønskeliste. Også min. Vi tager, hvad vi kan få af dine indlæg og kommentarer ;-) God weekend
kh

Landhaven sagde ...

Det er jo ren kunst det der :o)

Smukt!

Inger Marie sagde ...

Fantastisk flott bukett...og fargekombinasjoner:)
God søndagkveld:))

TANTE GRØN sagde ...

Kære fru Kreativ,

dejlig dejlig buket du har kreeret. Hvis jeg kunne trylle, ville jeg fluks trylle den hjem på mit spisebord.

Jeg elsker også snebær. Især den lyserøde "Amethyst" som jeg har flere steder i haven. Der er bare ikke noget der slår en efterårsbuket bestående af rosa roser og de bedårende lyserøde snebær.

Ja, det med tiden til at blogge, bloglæse og blogkommentere kan det jo af og til knibe noget med, søde Lone. Men dårlig samvittighed skal man ikke ha`, for så går der "pligt" og "burde" i den - og det er jo meningen det skal være sjovt og afslappende, NÅR tid og lejlighed byder sig, ikke?

Ønsker dig en rigtig dejlig uge, uden alt for megen travlhed.

De kærligste hilsner og tanker

Thelma Louise sagde ...

Hei Lone..))

ja jeg er også veldig spent på hvordan vinteren blir i år. I fjor hadde vi det jo såååå kaldt så lenge..) I november hadde vi minus 27 grader..har jeg aldri opplevd før, ikke i november...og det var kaldt til langt ut i januar..Vi har hatt en kald natt i natt, -6 grader, men til i dag har det vært mild lenge nå..og grått..når solen kommer og godvær blir det jo kaldt på denne tiden av året..)

Klem

Giga sagde ...

Śliczny bukiet, a na ostatnim zdjęciu wygląda uroczo. Pozdrawiam

Solstrålå sagde ...

ÅÅÅ,for en nydelig bukett.Ja vinteren lar vente på seg her i Norge og,,,plukket flotte roser fra hagen min i dag,Deilig med denne milde vinteren,for da blir den ikke så lang.
Ønsker deg en fin kveld!
Varm klem fra Norge!

Staudefeen sagde ...

Fantastisk flot buket :-) Pudsigt nok har jeg ævlet løs om de lyserøde snebær hele sidste uge. Har altid ønsket mig en busk, men kom så lige i tanke om dem igen. De er fantastisk smukke.

Kh. Marlene

Lotta sagde ...

Man tror inte det är sant att det är en trädgårdsbukett du fixat - i november!! Jättefin!! Det där rosa snöbäret har jag köpt i år och är så himla nöjd, jag trodde inte det skulle bli så mycket bär som dessutom sitter kvar så länge. Min buske är dock lite för liten för att skörda av än.
Kram

Lotta sagde ...

Man tror inte det är sant att det är en trädgårdsbukett du fixat - i november!! Jättefin!! Det där rosa snöbäret har jag köpt i år och är så himla nöjd, jag trodde inte det skulle bli så mycket bär som dessutom sitter kvar så länge. Min buske är dock lite för liten för att skörda av än.
Kram