Sukkulenter og blomster maleri.

                                           I dag hvor det er diset
                                       og med lidt små-regn i luften,
                                 er det dejligt at hygge sig i driverhuset.



Jeg får plantet lidt forskellige
sukkulenter og husløg.




Nu hvor vi har været "tvunget" til at flytte postkassen,
var der et par huller i væggen,
som nu er dækket under denne krans.

(altså ved siden af hoveddøren og ikke i driverhuset)


Pinterest finder jeg jo
 den herligste inspiration,
og måtte osse lige prøve at lave
sådan en lille fyr her... af vitaminglas og ståltråd.


Og så er jeg langt om længe,
kommet igang med at male igen.




Billederne er ikke færdige endnu,
men man kan vist godt se hvad det forestiller ? :-)


Når jeg går herinde og tuller rundt,
går jeg og planlægger mine næste hygge-projekter.

Da jeg i vinterferien var så heldig
at besøge Nordmors havetosseforening,
fik jeg købt dette skønne jern stativ hos
Tante Grøn's jern-pusher Rosenbuen.

Jeg har ikke helt fundet en plads til stativet endnu,
og jeg har heller ikke bestemt mig for,
om der skal klatre-planter i
eller om der skal flettes lidt grene i.


Søde Marlene og ligeså søde Morgrethe
skriver iøvrigt lidt om turen her :-)

RIGTIG GOD WEEKEND I HAVEGALE.

12 kommentarer:

penandparchment sagde ...

Vilken härlig kreativ blogg ,-)
Vackra bilder!
Mvh P

Lisbeth (countryliv) sagde ...

Er du da vimmer Lone , nu har jeg jo lige hørt om hvad du har gang i i haven og så ser jeg dettte - respekt! Sig mig har du ædt alle vitaminpillerne på én gang, eller er det nu jeg skal erkende at jeg er blevet en gammel kone ramt af sofakartoffelsyndromet?
Du er noget af et energibundt og hvor er dine malerier og dekorationer skønne, jeg er vild med billedet med "spierne" er det Digitalis og Riddersporer som jeg ser?
Knus

Lisbeth (countryliv) sagde ...

ok- hvor mange t-er er der i ordet "dette"?

Havenarkomanen sagde ...

Hej Lone:0)

Smukke malerier og dejlige kreative tiltag. Du er SÅ dygtig Lone.

God weekend til dig også...

Haveknus Marlene

Gro sagde ...

Hej Lone
Sikke nogle dejlige ting du har lavet!
Dit fine krea krampe navn passer så godt til dig;-)
Knus Gro

Hanne i haven sagde ...

Altså Krea-Lone, hvor er det skønne sager du kreerer :-)
Jeg er vild med det hele, men specielt de små 'billeder' med kurven og sukkulenterne.
Og jeg skal love for at du er kommet igang med maleriet. Hvilke skønne forårsmalerier :-)

Frøken Solhat sagde ...

....det er da ren week-end hygge Lone...... når driverhuset tager sig så godt ud kan man da ikke andet end blive glad.

Må de kreative vinde fortsætte med at blæse hen over nordsjælland for det ser sørme godt ud ;0)

Knus Dorthe

Tante Tulle/ Anette sagde ...

Det er VILDT LÆKKERT dit maleri med riddersporer - meget inspirerende. Jeg har også holdt pause fra maleriet alt for længe, nu kribler det altså igen!

Møllebakkehaven sagde ...

Du laver altså nogle fede ting... jeg kommer nok til at låne en idé eller to... elsker husløg ;o)
Skønne malerier - er vild med farverne :o)

Ha en go aften...

Frk. Ernst sagde ...

Skal love for du får noget fra hånden når du går i gang ;) Dejligt, tak fordi vi må kigge med..
Hilsen Susanne

Lotta sagde ...

Vilka härliga tavlor du målar, nu blir jag inspirerad!
Kram

Margrethe sagde ...

KREA-KRAMPEN det er jo det du er.
Drømmedejlige billeder.
Knus ti dig.
KH Margrethe.