Havetid.

                                          Ja det var selvfølgelig Inger & Jørn's
                                        dejlige have jeg viste billeder fra i går.
                                 Snyd ikke dig selv for at læse bloggen HAVETID.
                                Den er "proppet med formklip" og poetisk skriveri :-)               
                         
                       Peter (min kære husbond) var meget imponeret over haven,              
                   han sagde et par gange - Hold op hvor må det have taget lang tid,
                  .... hvor jeg mere peger og siger - det vil jeg osse ha'...og det og det.
                      
                               Her kommer der lige lidt flere billeder fra i lørdags :







Den sorte krukke med det gyldne græs (Hakone)
har jeg ikke kunne glemme fra i sommer
og jeg skal helt sikkert forkæle min egen have
med sådan en lækkerbisken :-)


Rigtig god torsdag til alle ....
Morten Ingemann's kalender siger det hele :



                    


                                         

5 kommentarer:

idehaven sagde ...

Havebesøg på en vinterdag, dejligt.
Det er jo skønt når en have er seværdig på alle årstider.
Jeg har den have tilgode endnu, men den står højt på listen.

God dag fra Helga

Høneballehaven sagde ...

Så sandt som det er sagt :o) på de sidste to billeder.
På nr. 2 billede lagde jeg først mærke til den smukke sten. Tak for synet af Jørns have gennem dit kamera og med dine øjne.

Ina sagde ...

Det Hakone græs har en helt skøn farve.

Kulden bider også her ;-(

Møllebakkehaven sagde ...

Det er jo nemt at sige bagefter, men jeg tænkte faktisk på Jørns have igår, men så syntes jeg alligevel ikke lige der var noget jeg ku genkende :o)
Jeg besøgte haven i Silkeborg forrige sommer, og hold nu op en helt igennem fantastisk have. Jeg tog gud ved hvor mange billeder, og jeg er jævnligt inde og kigge i dem... der er så mange gode ideer i den have :o)

Ha en go aften...

Jørn Møller Jensen sagde ...

Hej Lone.
Tak for de fine indlæg omkring vores have. Det er sjovt at se, hvordan andre opfatter den og vælger at skildre den i billeder. Vi kunne se af fodsporene i sneen, at i havde været her, da vi kom hjem. Ærgerligt, at vi ikke kunne være hjemme. I må gøre besøget om en anden gang.
Kh. Inger og Jørn