Nå Nå lille pæon...

                                        -  Ja hvis du hellere vil være hvid end pink,
                                                        så skal du da ha' lov til det,
                                                jeg kan heldigvis godt lide dig alligevel.



ret godt endda.







For 2 år siden så pæonen sådan ud,



Her er dens søskende i min far's have.





Men jeg har da lidt andet i pink,
som jeg også glæder mig over.

De første roser er sprunget ud,
jeg ved desværre ikke hvad de hedder.



og klokkebusken blomstre flittigt.




God pinse til alle blog-godtfolk.

8 kommentarer:

Lisbeth (countryliv) sagde ...

Jo tak og også rigtig god pinse til dig Lone. Det er noget af et farveskift din pæon har taget, men den er stadig virkelig smuk. Klokkebusken er også ret flot både i blomsterne og i løvet.

Høneballehaven sagde ...

Den er flot din "nye" pæon, ja sikke et skift. Jeg har en, der ser næsten ud lige sådan, jeg ved ikke hvad den hedder.
Også god pinse til dig.

Inger Marie sagde ...

Flotte bilder hos deg! Nyydelige peoner:)
God pinse og takk for titt innom meg:))

Stina sagde ...

Ahhhhh - ljuva pioner!!!! Klätterhortensia-"trädet" var riktigt snyggt!! Det ska jag komma ihåg......

Kram!
Stina

Sussi / Sussinghurst sagde ...

jamen, den hvide er da også næsten smukkere end de pinkfarvede, det syn's jeg :-)

Pondside sagde ...

Hi Lone - it's so disappointing when a flower changes its colour...unless the change is welcome. Your garden is looking beautiful. I enjoyed taking a little tour through the last few posts.

Mette - Villa Landly sagde ...

Jeg kender godt til pæoner, der lige skifter farve - pudsigt, jeg havde et helt sart lyserød som blev helt purpurrød, men jeg holder nu også af den alligevel.

Knus
Mette

Lotta sagde ...

Men den blev ju lika underbar som vit... och vilken maffig geranium med matchande buske i bakgrunden. Läckert!!
Kram