Sød butik.


Kommer du forbi den lille by Kvanløse
ved Holbæk, så snyd ikke dig selv for et besøg
i den nye butik Madam Lunds Lækkerier.



Butikken er ikke særlig stor,
 men her er fyldt op af skønne skønne sager.



Der er bl.a. lækre vine, italienske specialiteter,
friskkværnet kaffe m/u speciel smag,
håndlavet chokolade, bolsjer,
 karameller og sukkerfrit slik.


og det bedste af det hele ...
Brugskunst og møbler til fornuftige priser.










Her vil jeg altid kunne finde et eller andet,
hvis der er een der skal forkæles.
(mig selv f.eks.)






Her er god gammeldaws' service,
allerede første gang jeg besøgte butikken
fik jeg at vide - kommer du forbi og her er lukket,
 så ring.. måske er jeg i nærheden
 og vil åbne butikken for dig.

Jeg elsker når folk vil gøre lidt ekstra for deres kunder :-)


6 kommentarer:

Anonym sagde ...

C'est comme un musée. Tout est à regarder. Très intéressant!
Et je souris devant ce petit hérisson si mignon. :-)
Bonne journée, Lone!

http://richardmoisan.blogspot.com/

Susanne Irming sagde ...

Det er en butik hvor jeg håber jeg har glemt mit dankort, hvis jeg kommer forbi! Sikke nogle skønne ting og sager hun har :O)

Ina sagde ...

Var der lige, da den åbnede. Men jeg kan se, at der er kommet rigtig meget mere. Må vist lige forbi en af dagene ;-)

Stina sagde ...

Vilken ljuvlig butik!!! Dit skulle jag gå ofta om jag bodde i närheten!

Kram!
Stina

Stina sagde ...

Tack kära Lone! Skulle ha tagit med din blogg också för du målar så fantastiskt och så gör du så snygga blomsterarrangemang!

Kram!
Stina

Marlene sagde ...

Sikke nogle super lækre ting der er at finde her.

Den butik ville jeg gerne bruge nogle timer i og helt sikkert også nogle penge.

Marlene